Aj mina armar!

Kort skoldag i går, whei! Slutade efter lunch, så jag hade tillräckligt med tid för att ta mig ut till stallet med buss. Jag red Melexa, min lilla smula, privat och det gick jättebra. Hästen är bara så himla stark så jag har världens träningsvärk i armarna, men annars är jag hur nöjd som helst. Vi jobbade på volten med att flytta baken och lite på fyrkanten på samma sätt som i torsdags: baken innanför spåret. Jag fick skritta av henne på utebanan sen, vädret var helt underbart och vår lektion drog över lite på tiden, vi hann inte skritta av innan gruppen som skulle rida efter mig kom. Träffade Marris i stallet också, längtar till i sommar då vi ska åka till Karlshem tillsammans!



Kommentera tack!
Postat av: Hanna

Vem e Marris???

2009-05-07 @ 08:44:22
URL: http://spaderglader.blogg.se/

Fyll i här:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?
Din mail: (visas inte)
Adressen till din blogg/ hemsida:
Så, vad ville du säga?


Trackback
RSS 2.0