Brorsan läser bok!? XD

I dag har ett underverk skett, brorsan läser böcker! Eller ja, en bok då, Harry Potter och De vises sten. Yes, nu delar Edde mitt intresse för HP också, synd bara att han måste läsa mina böcker... Nu är tråkskolan igång, roligaste tillfället på dagen var när typ alla tjejer utom jag klämde i i operadelen på La Voix. Hjälp vad det lät! Hanna hade ont i halsen i evigheter efteråt... =D Jag gillar inte att sjunga om jag inte kan texten så jag höll mig till verserna men det gick också bra. Jag följde med Hanna hem efter skolan sen, gud vad jag hatar deras bussförbindelser! Jag inte gilla att vänta på bussen, så de så! Vi hade iaf jättekul, sprang omkring i hennes trädgård hela eftermiddagen förutom när vi åt middag. Jag kommer verkligen sakna deras underbara trädgård, jag hann inte säga hej då ordentligt... *Snyft* ='(

Kommentera tack!

Fyll i här:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?
Din mail: (visas inte)
Adressen till din blogg/ hemsida:
Så, vad ville du säga?


Trackback
RSS 2.0