Hej då Veronica...

... välkommen Linda Rosing! Ja, igår var det då klassfest, kändisfest närmare bestämt. Det var verkligen jättekul, och ALLA var utklädda... wehei! Jag kom faktiskt tvåa i gissa kändis-tävlingen (vi skulle komma på vad de andra var utklädda till för kändis). Missade bara två stycken, James bond (jag fattade inte ledtrådarna) ock Agneta i ABBA (blandade ihop med Annefrid...) men jag är nöjd i alla fall. Amy Winehouse fick spruta Pommac istället för Linda Rosing men men! Vi dansade typ hela kvällen, okej mest hoppade, och käkade godis och popcorn. Jag tycker nog lite synd om en kille i klassen, han satt på samma ställe typ under tre timmar och verkade ha skittråkigt. Vi försökte hitta någon tjej som ville bjuda upp honom men nepp, ingen ville. Jag fick frågan om jag kunde tänka mig men det skulle kännas så fel... Hade han stannat lite till hade jag nog gjort det tror jag, han såg verkligen "vad gör jag härig" ut. Tro mig jag vet hur det känns!

Kommentera tack!

Fyll i här:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?
Din mail: (visas inte)
Adressen till din blogg/ hemsida:
Så, vad ville du säga?


Trackback
RSS 2.0