Hmm, då ska man börja blogga också...

Ja, rubriken säger allt! Nu ska jag kasta mig huvudstupa rakt in i en främmande värld, får se hur det kommer gå. Jag brukar lixom tröttna på liknande projekt snabbt som blixten fast vem vet, jag kanske fastnar för det. Ajja, det verkar kul i alla fall, en dagbok på nätet... Det blir väl en blandad kompottblogg med allt möjligt innehåll, jag kan INTE hålla mig till ett ämne, ja okej, varför ska man göra det? Och nu börjar jag undra varför jag skriver det här eftersom det antagligen bara är mamma och någon kompis som kommer läsa. Hmm, DET var en bra fråga!

Ja, detta är då pommacen som bloggen är uppkallad efter. Världens bästa pålle är han, helt klart! Puss på dig...

Kommentera tack!
Postat av: Aina Viola

Hej rara goa Veronica - roligt att följa din blogg.

Kram

2009-04-15 @ 17:41:28
Postat av: Line

Hej vevve roligt att du skaffat en blogg nu också :)

2009-05-11 @ 18:19:13
URL: http://baraliiny.blogg.se/

Fyll i här:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?
Din mail: (visas inte)
Adressen till din blogg/ hemsida:
Så, vad ville du säga?


Trackback
RSS 2.0