Så börjar skolan igen... :(

Ja, nu är det härliga påsklovet slut och skolan drog igång igen. Dagen blev tack och lov inte så tråkig efter som att vi hade både ett lååångt besök från A Non Smoking Generation och slöjd i dag. På slöjden fick jag faktiskt lite panik ett tag, jag fick för mig att den vikarierande slöjdläraren höll på att förstöra min pall som jag har slitit med i evigheter. Samtidigt som jag försökte samla mod och säga ifrån så kom mina klasskompisar på att lärabänkens bordsplatta är en whiteboardtavla och började rita på den. Jag grabbade också en penna och klottrade lite, min favoritsysselsättning när jag har tråkigt på en lektion typ... Efter ett tag kom Hanna in och skulle ha hjälp med sin klänning så jag stack från träslöjden och uppehöll mig i syslöjden resten av lektionen, mycket roligare! Efter skolan satte jag mig för att skriva ett inlägg här men nej då, jag hann inte längre en till min startsida på internet innan jag glömde det... Jag måste allvarligt se över min hjärna och speciellt korttidsminnet XD!



Senare på kvällen åkte jag ut till ungdomsträningen på brukshundsklubben, överlycklig inför möjligheten att äntligen få prova agility med Sixten, Frejas morbror och min "bonusvovve". Alla på agilityn hade gjort det förut med undantag av mig och en annan liten tjej så vi fick en snabb genomgång om hur man kunde göra med matskål osv, vi hann med både hinder, tunnel och ring innan det var dags att sluta och de gick jättebra! Lilla Grisen (Sixten) hade jättekul och ville jobba, så det var roliga 90 minuter för båda två!

Kommentera tack!

Fyll i här:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?
Din mail: (visas inte)
Adressen till din blogg/ hemsida:
Så, vad ville du säga?


Trackback
RSS 2.0