Sjuka är vi allihopa, allihopa, allihopa...

Hmm, ja faktiskt! Halva klassen kände sig risig idag med halsont, illamående eller magont. En av oss hade haft 39 graders feber igår men åkte till skolan iaf... stackarn! Efter bara någon lektion åkte Hanna hem p.g.a. illamående och jag åkte hem innan franskan eftersom att jag har ont i halsen. Det går i vågor, ibland gör det ondare, ibland mindre ont och jag har inte så himla ont just nu. Jag hade utvecklingssamtal på eftermiddagen så det var bara att åka tillbaka till skolan sen, fast det kunde varit värre. Jag håller mig utanför bråk så det är inget sånt att prata om och det går bra i ämnena så där fick man massa beröm. IUP:n var svårare, mest för att vi skulle komma på något att skriva på målen. Min lärare hade t.o.m. läst upp delar av en av mina berättelser för sina kollegor, ojojoj vad man e stolt! Nu ska jag fråga ut min mamma efter kameran så jag kan sätta igång med en akvarell, en bild an Mandis hund Iza. Får se hur det går, blir jag nöjd så lägger jag upp en bild på den.

Kommentera tack!
Postat av: Hanna

Ursäkta??

Jag är inte med på din profil sida!! Jag finns inte med i vad du tycker om!!! Det är inte bra!!!!!

2009-04-21 @ 15:23:37
URL: http://spaderglader.blogg.se/

Fyll i här:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?
Din mail: (visas inte)
Adressen till din blogg/ hemsida:
Så, vad ville du säga?


Trackback
RSS 2.0