Vad gjorde man igår då...

Jag hann inte skriva igår, men det visste jag redan att jag inte skulle hinna varje dag... Iaf så fick jag mina farhågor bekräftade, den vikarierande slöjdläraren VAR på väg att förstöra min pall men det blev räddat. Tack L-E! Den här dagen var det vattenballonger resten av gruppen roade sig med, de lyckades blöta ner en stor del av golvet! Skolbio var det också, vi drog över tiden med en halvtimme timme men får kompensation på fredag då vi slutar efter lunch och alltså slipper en timmes skolarbete. Efter skolan följde jag med Hanna och M till stallet och tittade på när de red + fottade dem och resten av deras grupp med Hannis systemkamera <3 haha... De red utomhus i värst dungen och hoppade helt självständigt, lyx! Ajja, jag ska inte klaga, både på torsdag och fredag ska jag rida... Hanna ramlade av efter en bockning av Spader. Hon har gjort det förut men denna gången hoppade det lilla kortet över ett av hindren med henne om halsen! Bra jobbat!


Kommentera tack!
Postat av: Hanna

Faan va taskig du är!!! Du får ändra det där för han bockade inte litet!!!!!!!!!!! Han gjorde ett jättestort bocksprång, och du hade inte heller hållt dig kvar kan jag lova!!! Och du såg inte bocksprånget heller så du kan inte säga något!!

2009-05-07 @ 08:49:32
URL: http://spaderglader.blogg.se/

Fyll i här:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?
Din mail: (visas inte)
Adressen till din blogg/ hemsida:
Så, vad ville du säga?


Trackback
RSS 2.0