Gonatt =)

Nu har jag haft min fina nya dator enda sedan innan luch. Jag är superlyckig!
För utom datorn idag så har jag haft en del andra ämnen. Innan vi skickades iväg för att hämta datorerna hade vi B-språk d.v.s. franska för mig då. Vi ska ha en "fest" lite senare in på terminen med popcorn och musik, jättekul! Kruxet är att vi ska låtsas vara någon annan under hela festen... Jag har valt ut en kompis, vilken får ni se sen! Efter lunch var det matte utan matte, vi fick sitta och leka med datorerna hela lektionen. Yei! Engelska efter det. Helt ok lektion men lite mer arbete med datorn. Vi fick leta upp tidszoner i USA och liknande.
Sammanfattat en riktigt bra dag ändå!

Bilder:





Freja <3





Nu är det tandborstning och sova som gäller... Trött!

Gonatt världen!

Kommentera tack!

Fyll i här:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?
Din mail: (visas inte)
Adressen till din blogg/ hemsida:
Så, vad ville du säga?


Trackback
RSS 2.0