Grönan!

På Grönan idag! Så himla kul! Åkte Popexpressen en massa gånger och Extream två gånger och Insane en gång och jag är fortfarande alldeles adrenalinfylld efter Insane. Jag, Hanna, Fanny, Gabbi, Frida och Johan var med från början och sedan kom Tobbe. Kul det var när resten av folket kom tillbaka efter spökhuset, för Tobbe och Johan skulle ju gå först och det var inget läskigt och bla bla bla. Frida och Hanna gick först genom hela spökhuset... Suck! Sedan när killarna stack så bestämde vi tjejer oss för att Jetline var såååå läskig och skrek allt vad vi kunde. Vi fortsatte så resten av kvällen. Suck på oss också!

I morgon ska Freja ställas, i Junior Handling med mig som handler. Nervöst! Men det lär nog gå bra hoppas jag...


Bilder från grönan kommer när jag är lite piggare...

Kommentera tack!
Postat av: F

Kan du inte lägg ut dom nu :)

2009-09-15 @ 18:05:16

Fyll i här:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?
Din mail: (visas inte)
Adressen till din blogg/ hemsida:
Så, vad ville du säga?


Trackback
RSS 2.0