Junior Handling

I Vallentuna på hundutställning idag. Jag ställde Freja i Junior Handling och det gick jättebra! Jag kom på fjärde plats av tretton deltagare. Riktigt nöjd är jag. Jag trodde att jag skulle åka ut när domaren stannade framför mig men hon sa bara till sig själv att "De ska vara kvar" och så gick hon vidare till nästa person som skulle ut med sina hundgodispåsar. Små plastpåsar med levergodisar var tröstpris. Fjärdeprisen som följde med hem (glad!) var en jättesöt dörrmatta och ett paket med hundkex och ben av olika sorter. Freja ville inte ha...


Rosetten! På det ljusblå bandet står det "Junior Handling 4"


Finaste hunden<3

Bilder från utställningen kommer när jag orkat fixa upp dem på datorn.

Kommentera tack!
Postat av: Anonym

Det var riktigt bra att komma på en sån bra plats;D



Komentera gärna min blogg oxå<3



www.trollett.blogg.se

2009-09-13 @ 16:10:34
Postat av: Hanna

Så himla kul att de går bra för dig, du kanske sen kan ställa ut henne själv :P

2009-09-14 @ 20:36:03
URL: http://spaderglader.blogg.se/
Postat av: frida

gullig hund !

gratta mej på min blogg fyller 13 år idag ! :) <33

2009-09-28 @ 17:22:38
URL: http://stavafell.blogg.se/

Fyll i här:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?
Din mail: (visas inte)
Adressen till din blogg/ hemsida:
Så, vad ville du säga?


Trackback
RSS 2.0