Längta ◕.◕,

Nu är det typ klart, det blir jag, Hanna, Fanny , Gabbi, Frida, Johan och Tobbe som åker till grönan i morgon. Det ska bli så kul! Men alla tänker gå spökhuset och åka Blå tåget utom jag så jag får väl traska runt lite själv också. Jag hatar sådana saker, jag är nog skadad för livet av draken och råttan på Junibacken. Det är synd om mig...
Får väl dra med småkusinerna dit någon gång och köra lite KBT.

Lyssnar på flummigaste bandet någonsin, Smaklösa! De gör helt sjuka låtar, helt enkelt sjuka. Favoritlåten heter Ponnytwist, jag lyssnar på den om och om igen. Hanna har redan tröttnat!
"Jag glömde kratse hovarna" hahahaha!


Framsidan till albumet "Det regnar kor", lite beskuren.

Kommentera tack!

Fyll i här:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?
Din mail: (visas inte)
Adressen till din blogg/ hemsida:
Så, vad ville du säga?


Trackback
RSS 2.0