Det var värst!

Jag har uppdaterat sjukt mycket på sista tiden, eller hur? Det känns lite läskigt, jag kanske skulle ta en bloggpaus. Jag menar, det kan ju inte vara bra att blogga så här mycket, jag kanske blir beroende!
Eller inte... *Host, host*

Något som är säkert är i alla fall att jag har haft tre unika läsare, både idag och igår. Kan ni fatta hur stort det är? Speciellt efter som att mitt liv inte är särskilt roligt eller intressant. Just nu har jag till exempel fyllt nästan ett helt inlägg med meningslös text, hur kul är det att läsa?

Sitter vid "familjedatorn", så det finns inga bra bilder, tyvärr... Ni (tre) får nöja er med det här.



Älskad, underbar, saknad.



Freja som valp= grädde med socker på toppen!




Kommentera tack!
Postat av: NAISY- Anna i landet Upp och Ner

Vilka fina vovvar! Jag saknar att ha hund!

2010-10-13 @ 22:32:03
URL: http://naisy.blogg.se/

Fyll i här:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?
Din mail: (visas inte)
Adressen till din blogg/ hemsida:
Så, vad ville du säga?


Trackback
RSS 2.0